Zloporaba imena Radio Sljemena

U protekla 24 sata neki su mediji prenijeli izjavu potpredsjednika Vlade i ministra regionalnog razvoja Branka Grčića vezanu uz trošarine, navodeći kao izvor Radio Sljeme.

Iako su HRT-ovi informativni programi čest izvor relevantnih informacija drugim medijima, u ovom slučaju moramo upozoriti javnost da ministar Grčić nije gostovao na Radio Sljemenu niti je Radio Sljeme objavilo njegovu izjavu.

Navodi su prenijeti s internetske stranice www.radiosljeme.com koja se neovlašteno koristi imenom našeg programa i ni na koji način nije povezana ni s Radio Sljemenom ni s HRT-om općenito.

Skrećemo pozornost i na to da se stranice Radio Sljemena nalaze na domeni Hrvatske radiotelevizije, točnije na adresi radiosljeme.hrt.hr.