Raste interes za "The Voice" na svim platformama

Interes za The Voice i natjecatelje raste iz dana u dan; gledatelji show prate putem svih platformi.

Interes i očekivanja prije samog emitiranja HRT-ova showa The Voice – Najljepši glas Hrvatske  bili su veliki. Samo prvu od 15 emisija premijerno i reprizno pogledalo je gotovo milijun ljudi.

Iako je uobičajeno da prva emisija velikih show programa ima bitno veći broj gledatelja pred malim ekranima nego druga, u primjeru showa The Voice upravo je suprotno. Naime, drugu emisiju audicija 24. siječnja premijerno je pratilo blizu 700 tisuća gledatelja! U subotu navečer bila je najgledanija među svim televizijskim programima u Hrvatskoj. Uz reprizno nedjeljno emitiranje, The Voice – Najljepši glas Hrvatske ponovno je pratilo milijunsko gledateljstvo.

                      
Facebook stranica "The Voice"

Stoga ne čudi da je, osim rekordne gledanosti The Voice – Najljepši glas Hrvatske osvojio i društvene mreže. U samo 10 dana od početka emitiranja broj likeova na službenoj Facebook stranici s 40 narastao je na gotovo 64 tisuće.

Službeni YouTube kanal showa bilježi rekordnu posjećenost odmah nakon završetka prve emisije. Nekoliko je dana bio na listi Popular on YouTube – Croatia. Ukupan broj gledanja svih videozapisa, pogotovo onih izvedbi kandidata, prelazi milijun i cijelo vrijeme raste. Natjecatelji koji su prošli već sada imaju veliki broj obožavatelja i pratitelja na društvenim mrežama.

Više od dvije i pol tisuće ljudi The Voice – Najljepši glas Hrvatske prati putem Instagrama. S obzirom na to da Twitter u Hrvatskoj nije zaživio u tolikoj mjeri kao Facebook, brojka od tisuću pratitelja na toj društvenoj mreži laska, kao i nekoliko interakcija u sekundi pod službenim hashtagom #TheVoiceHRT za vrijeme emitiranja emisija.

Pokazalo se da je dosad ovaj multimedijski projekt HRT-a i više nego ispunio očekivanja. Uz sjajne glazbene talente, gledatelje zabavljaju i maštovite taktike kojima mentori Jacues Houdek, Indira Levak, Tony Cetinski i Ivan Dečak pokušavaju privući kandidate u svoje timove. Natjecatelji su sve bolji i bolji i presuđuju zaista samo nijanse, a mentori su izabrali zaista interesantne, ali i različite kandidate. Ni jednima ni drugima nije lako. Natjecatelji se samo jednom izvedbom moraju pokušati istaknuti među gotovo stotinu pjevačkih talenata, a mentori mogu odabrati samo po 12 kandidata u svoje timove. Gotovo su na pola puta i natjecatelji ih zaista moraju oboriti s nogu kako bi dobili njihov glas.


Instagram "Najljepšeg glasa Hrvatske"

Što donosi treća emisija audicija saznat ćemo u subotu, 31. siječnja na Prvom programu HTV-a od 20.10.

Emisije pratite uživo na
službenoj stranici

Do tada "The Voice – Najljepši glas Hrvatske" pratite putem službene web stranice, na Facebooku, Twitteru, Instagramu i YouTubeu. Uz to, vijesti vezane za show možete pratiti ponedjeljkom, srijedom i petkom od 9:35 sati na Drugome programu Hrvatskoga radija.

Podsjećamo, u ovom showu najbitniji je glas. Tijekom audicija mentori natjecatelje ne mogu vidjeti, već samo čuti. Sjede u poznatim crvenim stolcima kandidatima okrenuti leđima i mogu ih procijeniti samo na temelju njihovog glasa i interpretacije. Ako žele nekog kandidata u svom timu, prije nego nastup završi trebaju pritisnuti tipku "Moj glas". Tada se stolac okreće prema pjevaču. Ako se okrene više mentora, kandidat mora odabrati s kime od njih želi ići u idući krug natjecanja.




"The Voice – Najljepši glas Hrvatske" natjecateljski je glazbeni show nastao prema originalnom televizijskom formatu "The Voice of...", u vlasništvu Talpa Internationala B.V. iz Nizozemske. Ovim multimedijskim projektom HRT sjedinjuje televiziju, radio, internet i društvene mreže, uspostavlja interaktivnu komunikaciju te želi potvrditi da profesionalnim pristupom može stati uz bok najboljim javnim televizijama koje su proizvodile i emitirale show.