Zašto od 1. travnja Treći pleše?

Vizualni identitet HRT3 od 1. travnja mijenjamo jer nam je cilj neprestano uvoditi nešto novo te ujedno napraviti iskorak u jednu možda i neočekivanu sferu, rekao je glavni urednik Trećeg kanala Dean Šoša gostujući u emisiji Hrvatska uživo.

Emocija izražena plesom

Dodao je i da se čitavim vizualnim identitetom kanala koji proizlazi iz plesa, među ostalim, skreće pozornost na sam ples i njegovu važnost. Art direktor HRT3 Dario Iričanin naglasio je, pak, kako je ideja vodilja bila kroz plesne pokrete izraziti razne emocije, dok je i samu realizaciju projekta u kojemu su, uz sjajan tim, sudjelovali i talentirani mladi koreografi i plesači iz Zagreba i šire, pratila izvrsna kemija.

Detalje donosimo u videoprilogu.



HRT3, jedan od rijetkih televizijskih kanala u Hrvatskoj koji bilježi rast gledanosti, plesat će do neke sljedeće kampanje koja će činiti iskorak opet u nešto novo i drukčije, a u svemu tome važnu ulogu imat će, dakako, i reakcije samih gledatelja.

Fotoalbum Od 1. travnja Treći pleše! pogledajte OVDJE.

Posjetite i naš YouTube kanal.