The Voice 'zapalio' društvene mreže

Glazbeni show Hrvatske radiotelevizije The Voice – Najljepši glas Hrvatske i u drugoj sezoni emitiranja budi veliko zanimanje te osim visoke gledanosti ima i sve veći broj korisnika na društvenim mrežama.

Od početka 2016. do petka 5. veljače gotovo 50 tisuća jedinstvenih korisnika posjetilo je internetsku stranicu popularne emisije te se na njoj zadržalo dulje od tri minute. Također, gotovo sedam tisuća korisnika skinulo je besplatnu aplikaciju The Voice HRT, koja omogućuje najbrže i najjednostavnije pregledavanje sadržaja koji se odnose na The Voice izravno putem mobitela.

U trećoj emisiji The Voicea dvoje natjecatelja osvojilo sve mentore

Na najpoznatijoj društvenoj mreži, popularnomu Facebooku, The Voice ima već 158.934 fanova, što govori o iznimno velikome zanimanju za emisiju ne samo na malim ekranima, već i među onima koji sve događaje povezane s tom emisijom prate i analiziraju na internetu.

Osim toga, The Voiceov kanal na YouTubeu posjetilo je 27.604 korisnika, koji su ostvarili 33.398,916 pregleda.

Na popularnoj besplatnoj aplikaciji za obradu i dijeljenje fotografija putem mobilnih telefona Instagramu The Voice ima već 20.152 sljedbenika, dok ih je na Twitteru 5.570.

Prva emisija The Voicea – Najljepšega glasa Hrvatske bila je najgledanija u svojemu terminu emitiranja, čime se ostvarila procjena da će nastavak emitiranja ponovno izazvati veliko zanimanje javnosti.