Dnevnik HRT-a nastavlja postavljati trendove

Popularni američki časopis Huffington Post u članku koji govori o razvoju virtualne stvarnosti kao primjer dobre marketinške prakse navodi nedavno objavljeni virtualni prikaz studija novoga Dnevnika HRT-a.

Vrijedno priznanje Dnevniku Hrvatske radiotelevizije i njegovim dizajnerima dolazi iz popularnoga američkog mrežnog portala Huffington Post. U članku  koji je posvećen razvoju virtualne stvarnosti i piše o uporabi kružne fotografije (eng. 360 photography) u stvaranju virtualne stvarnosti, čemu pridonose vodeće društvene mreže i mrežne platforme, kao primjer dobre marketinške prakse navodi se nedavno objavljena kružna fotografija 360 foto promo  pripremljena za promociju novoga studija Dnevnika Hrvatske radiotelevizije.

HRT-ova kružna fotografija objavljena je kako bi se gledateljima Hrvatske radiotelevizije pružila ekskluzivna mogućnost da se prošeću novim studiom Dnevnika, ali i da poslušaju dojmove urednika i voditelja o njemu.

Osim kružne fotografije iskorišteni su i videozapisi, čime se dobilo suvremeno marketinško sredstvo koje Huffington Post hvali:  Dinko Cepak iz Radne jedinice Dizajn Hrvatske radiotelevizije iskoristio je kružnu fotografiju kako bi omogućio gledateljima izravni ulaz u novi studio te upoznavanje s voditeljima. Svaki voditelj obraća se videoporukom gledatelju. To je primjer dobre prakse kako kružne fotografije omogućuju poseban ulaz na rijetka mjesta o kojima većina nas može sanjati. Ta se praksa može primjenjivati na rijetke izložbe u muzejima, na teško dostupne prirodne ljepote, funkcije ljudskoga organizma ili, čime nas je NASA nedavno počastila, putovanje na planet Pluton. Takav je poseban ulaz zanimljiv publici jer je vodi na čarobno putovanje.

Hrvatska radiotelevizija s novim, suvremenim studiom Dnevnika potvrdila je kako i dalje ide ukorak s najmodernijim svjetskim tehnologijama, ne samo u tehničkome smislu. Kao što se kolege urednici i voditelji, novinari, snimatelji, montažeri i svi ostali trude osigurati najbolji sadržaj gledateljima, željeli smo iskoristiti priliku i multimedijski gledateljima pružiti jedno od najsuvremenijih marketinških sredstava – kružnu fotografiju uklopljenu s videoisječcima – te tako omogućiti ekskluzivni ulaz u studio i upoznavanje s voditeljima.

Kolega Dinko Cepak realizirao je virtualni prikaz novoga studija Dnevnika i time korisnicima omogućio da ga razgledaju prije premijernoga emitiranja. Drago nam je da je Huffington Post to prepoznao kao jedan od primjera dobre prakse
, izjavio je glavni urednik Novih medija Hrvatske radiotelevizije Igor Duić.