Dnevnik u podne najgledanija emisija tijekom protekloga vikenda

Visoku gledanost zabilježio je i nedjeljni središnji Dnevnik, a po ukupnome cjelodnevnom udjelu u gledanosti Hrvatska televizija bila je ujedno i najgledanija nacionalna televizija tijekom protekloga vikenda

Dnevnik u podne Hrvatske radiotelevizije bio je protekloga vikenda najgledanija emisija na svim nacionalnim televizijama te stoga i najgledanija informativna emisija. Prema podacima o gledanosti za nedjelju 17. srpnja Dnevnik u podne gledalo je 15,2 % opće populacije (AMR), odnosno 621 241 gledatelj, a ukupni je cjelodnevni udio u gledanosti (SHR) iznosio 61 %. U subotu 16. srpnja Dnevnik u podne također je bio najgledanija emisija – gledalo ga je 13,7 % opće populacije, odnosno 562 097 gledatelja, a ukupni je cjelodnevni udio u gledanosti iznosio 57,3 %.

Visoku gledanost od 9,1 % opće populacije (AMR), odnosno 373 597 gledatelja, u nedjelju je ostvario i središnji HRT-ov Dnevnik u 19 sati.

Protekli vikend obilježili su važni događaji iz vanjske i unutarnje politike, odnosno neuspjeli vojni udar u Turskoj i izbor novoga predsjednika Hrvatske demokratske zajednice, a podaci o gledanosti pokazuju da je za mnoge gledatelje upravo Hrvatska radiotelevizija bila najvažniji izbor informiranja.

Hrvatska radiotelevizija tijekom protekloga je vikenda bila najgledanija nacionalna televizija i po ukupnome cjelodnevnom udjelu u gledanosti za sva svoja četiri televizijska programa. On je u subotu 16. srpnja iznosio 29 %, dok je po gledanosti druga nacionalna televizija za sve svoje programe toga dana imala 25 % ukupnoga cjelodnevnog udjela, a treća 22 %. U nedjelju 17. srpnja ukupni je cjelodnevni udio u gledanosti Hrvatske radiotelevizije ponovno bio najveći te je za sva četiri televizijska programa u zbroju iznosio 35 %, dok je za po gledanosti drugu nacionalnu televiziju taj zbroj za sve programe iznosio 25 %, a za treću 22 %.