Priče svake generacije: U promet pušten HRT-ov obljetničarski tramvaj

Hrvatska radiotelevizija (HRT) nizom prigodnih sadržaja nastavlja obilježavati 90. obljetnicu postojanja Hrvatskoga radija (HRT – HR) i 60. obljetnicu postojanja Hrvatske televizije (HRT – HTV). Cilj je cjelogodišnje kampanje podsjetiti građane o ulozi i važnosti Hrvatske radiotelevizije u izgradnji hrvatskoga društva.

U povodu 60. obljetnice prvoga izravnog televizijskog prijenosa uživo, ostvarenoga 7. rujna 1956. godine s otvorenja Zagrebačkoga velesajma, danas je u promet pušten ZET-ov tramvaj oslikan motivima HRT-ove obljetničarske kampanju Priče svake generacije. Vozit će na liniji broj 14, simbolično povezujući Sljeme i Velesajam, a promocijskoj vožnji nazočili su HRT-ovi doajeni Saša Zalepugin, Đelo Hadžiselimović, Lazo Goluža, Maja Jurković, Vesna Spinčić Prelog, Gordana Grbić, Milka Babović i Suzana Hetrich, koji su dijelom ovogodišnje rođendanske kampanje Hrvatske radiotelevizije te su se početkom godine mogli vidjeti i na prigodnim poštanskim markama.



Izravni prijenos svečanoga otvorenja Zagrebačkoga velesajma 7. rujna davne 1956. godine bio je prvi televizijski prijenos uživo u Republici Hrvatskoj. Ponosni smo na to jer je upravo njime, uz prijašnje obilježavanje prvoga izravnoga prijenosa s ORF-a 15. svibnja 1956. godine, Hrvatska radiotelevizija postala medijskim predvodnikom sa zapaženim mjestom u razvoju radija i televizije u jugoistočnoj Europi, istaknuo je vršitelj dužnosti glavnoga ravnatelja Hrvatske radiotelevizije Siniša Kovačić. Dodao je kako je Hrvatska radiotelevizija i danas ključan medij u državi te javni servis koji svakodnevno ispunjava svoje temeljne misijske zadaće i ciljeve.


 
Suradnja s Hrvatskom radiotelevizijom ostvaruje se svakodnevno na brojnim područjima, a započela je upravo 1956. godine jer je Zagrebački velesajam dio našega današnjeg Zagrebačkog holdinga. Dijelimo i podupiremo jednake vrijednosti kao i Hrvatska radiotelevizija te nam je zadovoljstvo i ovom suradnjom promicati društvene vrijednosti i odgovorno poslovanje, rekla je predsjednica Uprave Zagrebačkoga holdinga Ana Stojić Deban.

Direktorica podružnice Zagrebački električni tramvaj Ljuba Romčević Žgela dodala je kako je ponosna na to što se promocijska vožnja u povodu HRT-ova velikoga rođendana poklapa s jučerašnjim 125. rođendanom Zagrebačkoga električnog tramvaja.



Današnjim se puštanjem u promet HRT-ova obljetničarskoga tramvaja najavljuje i skori početak javljanja novinara HRT – Radija Sljeme u zagrebačke autobuse i tramvaje. Nadamo se da će Radio Sljeme sa ZET-om uskoro započeti suradnju u kojoj će se naši novinari svakoga jutra u 7.15 javljati u sva ZET-ova vozila i davati pregled dnevnih događaja s naglaskom na vrijeme, promet i gradske komunalije, kazala je vršiteljica dužnosti glavnoga urednika HRT – Radija Sljeme Tanja Baran, ističući kako je projekt prošao eksperimentalnu fazu.

Obljetničarski će tramvaj na gradskim ulicama biti do kraja godine, a naša je želja da Zagrepčane i sve goste glavnoga grada podsjeća na brojne vrijedne sadržaje javnoga medijskog servisa koji su tijekom godina postali neizostavnim dijelom života svih građana i sastavnim dijelom svakodnevnice. U nastavku HRT-ove rođendanske kampanje Priče svake generacije svoj će najljepši trenutak uz Hrvatsku radioteleviziju moći opisati i svi naši slušatelji, gledatelji i čitatelji. Uz priče poznatih književnika, sportaša i glumaca izbor najljepših priča naših korisnika bit će objavljen na prigodnoj mrežnoj stranici obljetnica.hrt.hr, rekao je glasnogovornik Hrvatske radiotelevizije Igor Ćutuk.

Najavio je i da će krajem rujna na najvećemu regionalnom komunikacijskom skupu, Weekend Media Festivalu u Rovinju, biti organizirana izložba o bogatoj povijesti Hrvatske radiotelevizije, promocijska događanja i druženja s HRT-ovim poznatim licima, a jesenska će se događanja u okviru kampanje Priče svake generacije zaokružiti predstavljanjem projekta posvećena slavnoj zagrebačkoj spikerskoj školi.

Osim navedenih aktivnosti i događaja Hrvatska radiotelevizija je dosad u okviru komunikacijske kampanje Priče svake generacije ostvarila brojne aktivnosti. Kampanja je počela početkom ove godine tiskanjem prigodnih rokovnika i kalendara na kojima je bogata povijest Hrvatske radiotelevizije prikazana s pomoću najpoznatijih navoda, emisija i osoba.

U travnju je u suradnji s Hrvatskom poštom izdana prigodna komercijalna poštanska marka, na kojoj se nalaze motivi radijske spikerice i kamermana, a izdana je u nakladi od 100 tisuća primjeraka. U svibnju je objavljeno novo izdanje Leksikona radija i televizije te prvi digitalni vremeplov s najbitnijim podacima iz povijesti Hrvatske radiotelevizije, a organizirana su i dva velika događanja – svečana akademija u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskoga te donacijski koncert Svi za Vukovar za obnovu vukovarskoga Vodotornja na Trgu bana Josipa Jelačića u Zagrebu.

Više podataka o 90. obljetnici postojanja Hrvatskoga radija (HRT – HR) i 60. obljetnici postojanja Hrvatske televizije (HRT – HTV) te svim projektima i aktivnostima povezanima s time možete pronaći na posebnoj mrežnoj stranici obljetnica.hrt.hr.