HRT najgledaniji na Dan pobjede, protekli vikend te cijeli prošli tjedan

Hrvatska radiotelevizija (HRT) na Dan pobjede i domovinske zahvalnostii i Dan hrvatskih branitelja  kao i za protekli vikend bila je najgledanija televizija sa cjelodnevnim udjelima u gledanosti (SHR) od 30 posto (5. kolovoza), 36 posto (4. kolovoza) te 29 posto (3. kolovoza) pokazuju podaci tvrtke AGB Nielsen.

Najgledaniji HRT-ovi sadržaji u ponedjeljak, na Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja, bili su prijenos Mise iz Knina kojeg je gledalo 8 posto opće populacije (AMR) ili 312.120 gledatelja, zatim „Dnevnik u podne“ sa 7 posto ili 271.853 te koncert iz Knina u čast Dana pobjede sa 6,4 posto ili 249.191 gledatelja. 

Vrlo visokom udjelu u gledanosti u nedjelju (36 posto) pridonijele su emisije „Dnevnik u podne“ sa 11,0 posto ili 429.317 gledatelja, zatim „Plodovi zemlje“ sa 10,4 posto ili 403.720 gledatelja te prijenos Sinjske Alke sa 9,1 posto ili 352.213 gledatelja. 

Među najgledanijim emisijama javnog servisa u subotu bili su „Dnevnik u podne“ sa 7,7 posto ili 298.304 gledatelja, zatim akcijski film „Pravi lopovi“ sa 5,6 posto ili 2 15.866 te središnji Dnevnik sa 5,4% ili 209.818 gledatelja. 

Također, HRT je bio najgledaniji tijekom čitavog prošlog tjedna (od 29. srpnja do 4. kolovoza) promatrano po prosječnom udjelu u gledanosti (SHR) koji je na razini tjedna za sve kanale iznosio 28,3 posto.