Detaljan vodič za putnike na Mars

San o putovanju na Mars bliži je no ikad, pogotovo usred pandemije koronavirusa, kad nam se to čini lukavim bijegom od surove realnosti.

Mnogi znanstvenici smatraju da je već rođen čovjek koji će šetati Crvenim planetom, ali kada će krenuti prve posjete istraživača? Vodeći svjetski stručnjaci za Mars odgovaraju nam na pitanje koji bi dio planeta posjetili kad bi mogli, te što bi sve trebali za tu avanturu života.

Uz pomoć frapantnih snimaka snimljenih iz orbite, kao i onih snimljenih na površini, Horizon je sastavio iscrpan vodič za putnike za Mars. On nam prikazuje našeg najbližeg susjeda ne kao mrtav planet, već kao svijet stalnih promjena i zapanjujuće raznolikosti.

Monumentalne nam snimke izbliza pokazuju čudesa Marsa kao nikada prije. Prikazujući sve divote ovog fascinantnog planeta, ovo je najopsežniji virtualni obilazak Marsa na koji možete poći. Saznat ćemo gdje sletjeti, gdje napraviti bazu za život, čak i gdje tražiti dokaze o postojanju izvanzemaljskog života.

Produkciju dokumentarnog filma Vodič za putnike na Mars potpisuje BBC Studios u koprodukciji sa Science Channelom.

Pogledajte ga na Trećem programu u 16:10 te još 72 sata na platformi HRTi.