Druga strana: Što to Nijemci vide, a Hrvatima je skriveno?

7. listopada na HRT - HTV4 u 21:10

Porsche je odabrao Hrvatsku i kažu da je to logičan nastavak njihove dugoročne strategije. Prosječnom Hrvatu to zvuči nevjerojatno, ali ne i modernim malim hrvatskim firmama, za koje pak vjerojatno niste ni čuli.

Infinum i Porsche pokreću Porsche Digital Croatia i namjeravaju privući više od 100 novih zaposlenika. Sve ostalo saznat ćete u Drugoj strani HTV-a.

Da vam je netko prije dvije godine rekao kako u Hrvatskoj postoje čak dvije firme za koje je ozbiljno zainteresiran globalni lider u sportskim automobilima, karizmatični brand Porsche, pomislili biste da je medijska špekulacija ili nedosanjani marketinški san.


Tomislav Car (Infinum) i Željko Kardum

Što su to pedantni Nijemci prepoznali u hrvatskim stručnjacima i prstom nam ukazali na ono što imamo već petnaest godina? Prosječnom gledatelju suradnja s Rimac Automobili još je nekako očekivana, ali zašto legendarni  njemački proizvođač sportskih automobila želi pokrenuti zajedničku tvrtku sa hrvatskim proizvođačem softvera?

Infinum je domaća softverska tvrtka koja je bez kredita, zajmova i vanjskih investicija u 15 godina narasla na više od 250 zaposlenih u 10-ak zemalja svijeta, a većina Hrvata za nju nikad nije čula. A suradnje sa Porscheom bez Infinuma ne bi bilo. Tko su oni i kako je počela uspješna poduzetnička priča razgovaramo sa Tomislavom Carom, osnivačem i suvlasnikom.

Urednik i voditelj emisije je Željko Kardum.




Osim na Četvrtome programu Hrvatske televizije emisija Druga strana može se pratiti i putem mobilnih uređaja, tableta i računala s pomoću multimedijske usluge HRTi, u čijoj se videoteci nalaze i sva emitirana izdanja.

Gospodarska emisija Četvrtog programa HRT-a alternativa je ekonomskom i političkom medijskom mainstreamu i propituje je li sve baš onako kako vam se na prvi pogled čini.

Reprizno izdanje na rasporedu je u srijedu u 4:10 te u subotu u 15:35 na HTV 4.